...Shila...

Shila, benim evimin şimdilik (!) küçük üyesi. Hep istemiştim, birgün bahçeli bir evde yaşarsam alıcam diye. Shila benim sibirya kurdum yani husky'im. 12 haftalık oldu. 5 haftalıkken aldım onu. Siyah, beyaz ve gri renkleri ve tabiki de mavi mavi gözleriyle çok güzel ve asil bir husky. Güzel dedim çünkü adında anlaşıldığı gibi dişi kendisi. :) Eve ilk geldiği zamanlar biraz zorlu olsada şimdilerde bahçedeki hayatından memnun ve mutlu. Henüz küçük ve aşıları devam ettiği için sokağa çıkaramıyoruz Shila'yla. Ama onunda zamanı gelecek. Düzenli yürüyüşlerimiz ve koşmalarımıza başlayacağız sokakalar çıkma zamanı geldiğinde. Oynamayı çok seviyor, yanlız kalmayı da hiç sevmiyor. Yaşadığım yerdeki evlerde köpek çok olduğundan Shila'nın çıkardığı sesler rahatsız etmiyor. Yemesi maşallah çok iyi. Mama yetiştiremiyorum. Tabi doğal olarakta çok hızlı büyüyor.
Şimdilik Shila hakkında söyleyeceklerim bunlar. :)
instagram.com/husky.shila


Yorumlar