- Zeus -


Zeus, benim asil sibirya kurdum, tabi aynı zamanda yakışıklı oğlum :) diyeceksiniz ki Shila'ya ne oldu. Shila'yı uzun zaman önce kaybettim. Hiç beklemediğim bir şekilde. Sonra hayatıma Zeus dahil oldu. Zeus şuan 10 aylık ve kendisi 8,5 aydır benimle beraber. Bilmem fotoğrafta farkettiniz mi bilmiyorum ama bir gözü mavi bir gözü kahverengi. Kerata hayatıma çok renk kattı. Beraber köpek okuluna bile gidiyoruz. Çok zeki. Başlar da pek zorladı beni eğitimde ama şimdiler de iyi anlaşıyoruz. Hatta köpek okulumuzun çocuklar için yaptığı köpek şovun da bile yer aldık. 

Diğer köpeklerle ve çocuklarla çok iyi anlaşıyor. Okulundaki diğer köpek sahipleri bile çok seviyorlar. Hem böyle asil ve güzel bir sibirya kurdunu kim sevmez. :) 

Geçenler de kar yağdı. Tabi bizimki acayip heyecanlandı. Sanki uzun zamandır kar bekliyormuş gibi. Bahçede deli gibi koşturuyordu. Dedim kar yağıyor madem biraz dolaşalım, o kadar heyecanlıydı ki, beni o kadar çekiştirdi ki, kaç defa düşmemek için zor ayakta durabildim.  

Yalnız yaşadığım için diyebilirim ki çok iyi bir arkadaş. Hayatıma düzen kattı. Tabi bazen yaramaz bir çocuk olmuyor da değil. Evin duvarlarını çamur etmek mi dersin, komşunun bahçe çitlerini kemirmek hatta kırmak mı dersiniz, posta kutusundan düşen zarfları parçalaması mı dersiniz. Ama ne olursa olsun çok seviyorum keratayı. Shila'dan sonra tekrar köpek sahiplenmekte kararsızdım ama iyi ki hayatıma dahil olmuş diyorum. 







"LIFE IS BETTER WITH 
ZEUS"

Yorumlar