Coloring..

Coloring, yani boyama. Son bir kaç aydır can sıkıntısını atmak için yaptığım şeylerden. Herkesin bildiği son dönemlerin meşhur aktivitesi yetişkinler için boyama. Bende kaptırdım kendimi. Aldım boyama kitaplarımı, kuru boyalarımı, keçeli kalemlerimi başladım. Boyadıkça boyadım. Önceleri hergün bir sayfayı boyarım diyordum ama oldukça zaman aldığını farkedince hergün 20-30dk boyamaya başladım. Boyarken arkadanda enstrumental müzikte açınca, rahatlıyor insan. Hatta bazen kendimi kaptırıp bitirine kadar devam ettiğimde oldu. Alt tarafı boyama diyebilirsiniz, çoluk çoçukta boyuyor diyebilirsiniz. Ama burdaki durum boyamayı nasıl yaptığınıza bağlı. Örneğin düz boyamaktansa renk tonlarıyla boyamanıza ufakta olsa bir hava katabilirsiniz. Ya da bilinen renklendirmelerden farklı yapabilirsiniz. Kendinizi renk cümbüşüne bırakınca farklı şeyler çıkabiliyor. Ben İndigo yayınlarının boyama kitabını aldım. Ama birçok yayınevinin boyama kitabı var. Boyamalarımı da kendimce instagramda açtığım profilden paylaşıyorum. Bakmak isterseniz bu linkten ulaşabilirsiniz. instagram.com/calligraphyandcoloring/

                                         




Yorumlar