Debrecen'de buz pateni...


Bugün hayatımda ilk defa buz pateni yaptım.. yaklaşık 20 kişi -çoğunluğu türk- buz pateni yapmaya gittik... benm gibi ilk defa kayan arkadaşlar vardıda rahattım.. patenleri kiraladık çıktık meydana... çıkar çıkmaz kenarlara tutunduk.. ayakta bile zor duruyoz... zorla bi tur attım alanda.. kenardan kenardan... sonra etrafıma baktım ufacıcık veletler deli gibi kayıyo... o gazla bi asıldım.. o gaz beni fazla götürmedi düştüm.. düştüm düşmesinede kalkmakta zor arkadaş... kalkarken tekrar düştüm.. sonra arkadaş yetiştide kaldırdı.. Allahtan kaymayı bilen arkadaşlarımız vardıda yardımcı oldular... 2 saatlik süre zarfında kaymayı başardım.. işte o kaymayı çözdükten sonra eğlenmeye başladım ve bundan sonra sık sık kaymaya karar verdim... çok eğlenceli valla... çok düştüm ama çok eğlendim... halimize gülende oldu.. ama boşuna dememişler bisiklet bile düşü düşe öğrenilir... buz patenide aynen öle... düşe düşe öğreniyosun... o düşmelerimin birinde macar bi velet sebep oldu... zibidi dibimden geçince kaçılayım derken düştüm.. :)) ama sonunda mutlu bi eğlence oldu.. ne yalan söliyim buraya geleli bu kadar eğlenmemiştim diyebilirim... devamı gelir inş... :):)

Yorumlar

Popüler Yayınlar