debrecende kar...



Kar 6 gün önce başladı Debrecende... Geçtiğimiz pazartesi ara verdi ama sonra tekrar başladı bugün tekrar durdu... Ama her taraf bembeyaz... Neden burda paylaşıyorum... Çünkü bu benim hayatımda 4. kar görüşüm... Malum yaşadığım yerde pek kar yağacak bi yer değil tabi... Ege'de nerede görcem... Yüksek yerlere çıkmak lazım kar görmek için... Çok güzel bişi kar... Çocuklar gibi kar oynadım... Kaydım... Arkadaşla kardan adam bile yaptık.. 10dk sürdü yapmamız... Kara doydum yane... Kısacası çok güzeldi... Eğlenceliydi... :))))) Tabi karda da çok hoş görüntüler çıkıyo... Sadece bir tanesini paylaşabildim....


Yorumlar

aliekrem dedi ki…
kardan adam & ahmet musa.
yakışmışsınız birbirinize.
geçen yıl gelseydin kayseri'ye doyardın kara daha önceden..
Ahmet Musa dedi ki…
eee gelemedik burada doyuyoz artık....