...İtalya gezimizin son durağı Milano...


Son durağımız Milano'ya gideceğimiz sabah erkenden yani 7'de Macit (Arap arkadaşım) ile Pisa'ya gittik. Zamanımız çok olmadığı için 1 saat kalabildik Pisa'da. Floransa'ya döner dönmez eşyalarımızı toplar topladık. Milano trenine bindik. 3 saatlik yolculuktan sonra Milano'ya vardık. Sonra kalacağımız otele gittik. Benim önceki gün arkadaşlara rezervasyonumuz 1 gün sonra başlıyo dememe rağmen, diğer arkadaşların rezervasyonumuz var demesiyle ben sustum... Ama gittiğimizde bizi bi süpriz bekliyodu. Tada bi de ne öğrenelim rezervasyonumuz bir gün sonra başlıyodu. Allah'tan aynı binadaki diğer otelde boş oda vardı. Yerleştikten sonra ben ve Türk arkadaşım dışarı çıktık... Dolaşırken dönerci gördük, beş adım sonra bi tane daha, 5 adım sonra bi tane daha... Sonra bi baktık karşılıklı iki tane Türk restaurant. Hemen birine yani İstanbul Restaurant'a girdik. Yemeğimizi yedikten sonra çıktık dedik bi yürüyelim kaç tane dönerci var. Bir cadde üzerinde 25 tane lokanta vardı. Bunların 7 tanesi Türk restaurantıydı. Sonraki 2 gün türk yemekleri yedik. Arkadaşlar ısrar edince öle olmak zorunda oldu... Ertesi gün Milanoda pek gezilecek yer olmadığı için tek gezdiğimiz yer Duomo di Milano'yu yani meşhur katedrali gezdik. son günde milano sokaklarında dolaştık.. 15 Nisan sabahıda Debrecene döndük.. Genel olarak çok güzel bir gezi oldu... Macaristandan sonra gittiğim bir yer oldu bu sayede... :)

Yorumlar